sâmbătă, 18 iunie 2011

Intro



Eram 4 baieti care doar stateam de vorba despre un proiect de viitor, planuri multe, putini bani... Trei dintre noi chiar am luat in serios ideea si am inceput sa ne interesam de ce avem nevoie. Pana la urma am zis sa incercam si am dat inainte. Primii clienti au venit cu probleme bazate mai mult pe partea software pana cand au venit si cele de hardware. Pe langa partea software am inceput sa lucram si la partea hardware a calculatoarelor. Avem un inginer in electronica, comunicatii si calculatoare, un proaspat absolvent al Facultatii de inginerie electronica si un web designer student la Facultatea de informatica. Pentru orice problema legata de partea software sau hardware, web design, grafica digitala si retelista puteti apela la serviciile noastre. Ne gasiti in Pitesti, strada Exercitiu nr 58, de luni pana vineri de la orele 09:00 - 18:00. Va asteptam pe la noi pentru orice probleme.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu